دریاچه‌های پر زرق و برق هیمالیا
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
دریاچه‌های پر زرق و برق هیمالیا
تاریخ : چهار شنبه 7 بهمن 1394
نویسنده : RmZiRn

10. دریاچه سورج تال Suraj Tal Lake

دریاچه سورج تال ، همچنین به عنوان دریاچه ی "خدای خورشید" شناخته شده است ، اینجا نزدیک به بارالاچا لا پاس BaralachaLa pass بوده و سومین دریاچه ی بلند هند و 21 امین دریاچه ی بلند جهان است. قله کوه های قشنگ ، مناظر یخچال های طبیعی ، شرایط شدید منطقه قطبی و سکوت در اینجا به شما خوش آمد می گوید چرا که اگر بخواهید به دریاچه برسید احتمالا به سختی می توانید فرد دیگری را در آن حوالی پیدا کنید.

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی روزنه

www.ROZANEHONLINE.com

www.ROZANEHONLINE.com


9. تسو کار ،هند Tso Kar, India

گروه سرگرمی ROZANEH

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی ROZANEH

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی ROZANEH 


8. دریاچه Tsomgo، هند

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی ROZANEH

گروه سرگرمی ROZANEH

www.ROZANEHONLINE.com


7. دریاچه پانگونگ Pangong ،هند ،تبت
 

دریاچه ی پانگونگ یکی از مکان های زیبا در هند برای تماشا است که درفضایی به مساحت بیش از 600 کیلومتر مربع گسترده شده است. دریاچه بصورت مشترک متعلق به کشورهای هند و چین است و 60 درصد از آن در کشور همسایه واقع گردیده است. زیبایی فریبنده ی دریاچه و چشم اندازهای خوش منظره و طبیعی آن همانند یک تابلوی نقاشی به نظر می رسد و آب آن در هر فصل با توجه به درجه ی شوری آب تغییر رنگ می دهد.

روزنه آنلاین

گروه سرگرمی روزنه

www.ROZANEHONLINE.com

www.ROZANEHONLINE.com

گروه سرگرمی روزنه 


6. دریاچه Gosaikunda، نپال

گروه سرگرمی ROZANEH

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی روزنه

www.ROZANEHONLINE.com


5. نامتسو (Namtso)، تبت، چین

نامتسو، دریاچه‌ای در کوه‌های هیمالیا است که مکان مقدسی به شمار می‌رود. برای قرن‌ها، در طول زمستان، زمانی که دریاچه یخ می‌زند، زائران روی دریاچه قدم زنان به سوی جزیره‌ای که در آن واقع شده است، حرکت می‌کنند. با این وجود، امروزه دولت چین این عمل را ممنوع اعلام کرده است. تبت واقعا مکان خاص و مقدسی محسوب می‌شود. این کشور و محیط اطرافش ارزش حداقل یک بار بازدید را دارد.

  روزنه آنلاین

www.ROZANEHONLINE.com

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی ROZANEH


4. دریاچه ی گورودونگمار Gurudongmar ،هند
 

دریاچه ی گورودونگمار در ارتفاع کمی بیش از 5000 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است. این دریاچه در سیکیم ، نزدیک به مرز چین قرار دارد و به خاطر مناظر زیبایش شناخته شده است. این دریاچه که آب تمیزی دارد در اکثر سال به دلیل درجه حرارت بسیار پایینش یخ زده باقی می ماند.
اما زمانی که یخ آب می شود ، به آب کریستالی روشن اجازه می دهد تا با زیبایی محسور کننده اش نفس شما را بگیرد. زمین ناهموار اطراف دریاچه نیز به این تجربه ی خاص می افزاید. با این حال ، اگر بخواهید از این دریاچه دیدن کنید باید برای برخی کارهای سخت آماده باشید. به این دلیل که رفتن و رسیدن به دریاچه با طی کردن مسیری سخت و چالش برانگیز میسر می باشد.

  گروه سرگرمی ROZANEH

گروه سرگرمی ROZANEH

روزنه آنلاین

گروه سرگرمی روزنه


3. دریاچه ی چاندرتال Chandertal ، هند
 

این دریاچه بین لاهال Lahaul و اسپیتی Spiti واقع شده که دو رشته کوه از هیمالیا هستند ؛ بنابراین ارتفاع آن 4300 متر بالاتر از سطح دریاست. این دریاچه همچنین به عنوان "دریاچه ماه " نیز شهرت دارد چرا که به عنوان منبع رودخانه چاندرا Chandra برشمرده شده و آب روشن کریستالی چاندرتال در مناطق عمیقش مطمئنا برای شما فریبنده خواهد بود.

سفری به این دریاچه در طول تابستان دقیقا همان چیزی است یک نفر نیاز دارد تا با آن در شکوه طبیعت غرق شود و در معنای تحت اللفظی اش بسیار نفس گیر نیز هست. چرا که باید برای رسیدن به این دریاچه از برخی از کوه های مرتفع بالا رفته و یا از آنها عبور کرد.


  http://www.rozanehonline.com

گروه سرگرمی روزنه

www.ROZANEHONLINE.com

روزنه آنلاین


2. دریاچه Gokyo ،نپال
 

عمیقترین دریاچه نپال با زیبایی حیرت انگیزش به رنگ سبز کبودفام بدون هیچ موجود ابزیست و با شفافیت کریستالین تحت نام جواهر دولپو  در ارتفاع 3611 متری در کوههای هیمالیا از استان دولپای نپال با 145 متر عمق متوسط و عمیقترین نقطه ان 650 متر که در اثر یک سد طبیعی در 30 الی 40 هزار سال گذشته تشکیل شده و در خروجی دریاچه ابشاری به ارتفاع 167 متر وجود دارد و در اطراف دریاچه بیش از بیست معبد بودایی قرار دارد و از اینرو دریاچه مقدس نیز تلقی میشود و معروفیت آن بیشتر به خاطر رنگ و شفافیت بی نظیرش از یک سو و عمق منحصر ان در هیمالیاست و اطراف ان کوههای بلند هیمالیا نزدیک دائولاگیری قرار دارند

www.ROZANEHONLINE.com

گروه سرگرمی روزنه

گروه سرگرمی روزنه

http://www.rozanehonline.com


1. دریاچه Yamdrok ، تبت

بین پایتخت تبت لهاسا  و شهر Gyantse، دریاچه های آب شیرینی زیاد وجود دارند که  یکی از این دریاچه های مقدس است. با توجه به قدرت معنوی آن،دالایی لاما به عنوان یکه فرد عادی برای زیارت به Yamdrok میرود  اهمیت مقدس دریاچه با بودای دوم، که بودیسم را به تبت آورده در ارتباط است.صومعه  Samding � صومعه زن  در شبه جزیره ساخته شده است.این دریاچه در یک محیط شگفت انگیز قرار دارد و یک عقب نشینی معنوی فوق العاده است.

http://www.rozanehonline.com

گروه سرگرمی روزنه

www.ROZANEHONLINE.com

گروه سرگرمی روزنه

www.ROZANEHONLINE.com

نظر بدهید. این مطلب را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. صفحه مناسب چاپ.
نظر بدهید... در فیسبوک share کنید در گوگل‌پلاس Share کنید در لینکدین share کنید صفحه مناسب پرینت
قبل از آنکه این صفحه را پرینت بگیرید به محیط زیست فکر کنید.
برای تولید هر تن کاغذ، باید 17 اصله درخت تنومند قطع شود.
پس کاغذ، همان درخت است ...


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , گردشگری ایران وجهان , دانستنی ها , خبر خوان , محیط زیست , ,
برچسب‌ها: دریاچه‌های پر زرق و برق هیمالیا ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» in Japan
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» عکس های زیبا از طبیعت ژاپن
» تصاویر زیبا از ایران، طبیعت اسالم
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» فواید آب سرد برای پوست
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» درختی که 40 نوع میوه می‌دهد + عکس
» نگاهی به یک شایعه در خصوص کوه پردیس جم+ عکس
» عملیات جستجوی دو جوان غرق شده در دریاچه زریوار بعد از گذشت 22 ساعت پایان یافت.
» دشت شقایق ییلاق کرمون اسالم +تصاویر
» بهشت سوباتان+تصاویر-1
» بهشت سوباتان+تصاویر-2
» بهشت سوباتان+تصاویر-3
» تصاویر زیبا از پارک ۷ هکتاری چمارسرا رشت
» تصاویر/ زیبایی های طبیعت گیلان
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» سواحل شهر پوستیانو در جنوب کشور ایتالیا
» عکس روستاهای کلوسه، وستگان و کاهگان شهرستان فریدونشهر
» نقش رنگین کمان در آسمان ابری فریدونشهر
» تصاویر طبیعت بهاری فریدونشهر
» از اشک گل لاله واژگون برای سیاوش تا مظلومیت آن
» Showa Memorial Park-1
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» دشمن نکونام و دوست قلعه نویی را بیشتر بشناسید
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» کاخی که 7 شاه ایرانی را در خود جای داده است
» افسوس شدید استقلال برای از دست دادن این ستاره
» گرچه در پرسپولیس بودم، اما خونم آبی‌ست
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» وقتی حیوانات هم گُر می‌گیرند
» فروش نقاشی‌های پسر ۱۱ ساله انگلیسی به مبلغ چهارصدهزار پوند
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» دانلود نرم افزار مشاهده وضعیت آب و هوایی دنیا Earth Alerts 2014.1.174
» مازندران، دروازه بهشت
» زیبایی‌های ایران: هتل صخره‌ای کندوان
» آلبوم تصویری: جنگل دو هزار و سه هزار
» 15 نشانه سرطان که آقایان نادیده می گیرند
» نشاط با دارچین

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409