با تنها خون آشام جراح آشنا شوید!
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
با تنها خون آشام جراح آشنا شوید!
تاریخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395
نویسنده : RmZiRn

با تنها خون آشام جراح آشنا شوید!

۴۴۳۵۹۱۹_۲۴۲

زالو درمانی یکی از روش های درمانی سنتی است و روز به روز به طرفداران این موجود کوچک اضافه می شود

به گزارش «کمال مهر»؛، دیر زمانی است که زالو درمانی در ایران رواج دارد اما چند سال است که این موجود کوچک که خیلی ها از آن می ترسند، به امید عده زیادی از بیماران برای درمان تبدیل شده است تا جایی که این موجود کرمی شکل کوچک، افراد مختلف از جمله بیماران قلبی و عروقی، ام اس و افرادی که حسرت بچه دار شدن را دارند به دنبال خود کشانده است و کور سویی از امید به درمان را در دل آنها روشن کرده است.
حسن اکبری متخصص طب سنتی در خصوص زالو می گوید: زالو از نرم تنان آبزی نر و ماده است که خود باروری دارد ومعمولا در آب های خنک و راکد زندگی می کند و تاکنون حدود ۶۰۰ نوع زالو توسط دانشمندان شناسایی شده است که برخی خاصیت درمانی دارند و برخی نیز سمی هستند.
وی افزود: افراد برای زالو درمانی باید به متخصص طب سنتی مراجعه کنند که متخصص طب سنتی می تواند زالوی سمی را از نوع درمانی آن تشخیص دهد،  زالوهای درمانی بیش از ۱۰۰ نوع ماده موثر دارند که یکی از آنها ماده ضد انعقاد هیرودین است.
راه قلبتان را هموار می کند
این صاحب نظر در خصوص تاثیر ماده موثر هیرودین موجود در زالو عنوان کرد: این ماده باعث رقیق شدن خون و رفع گرفتگی عروق خونی قلب و مغز و در نتیجه پیشگیری از سکته می شود.
وی تاکید کرد: در بعضی موارد که پزشک به دلیل شرایط بیمار نمی تواند برای عمل جراحی قلب وی را بیهوش کند، این بیماران می تواند با مراجعه به یک متخصص و شروع زالو درمانی تحت درمان موثر قرار گیرند همچنین بیمارانی که دچار گرفتگی عروق مغزی شده اند نیز می توانند با زالو اندازی در ناحیه پشت گوش ،گردن و سر درمان شوند.
ثروت در ازای خون آشام های کوچک
این محقق طب سنتی با بیان اینکه ۱۵ سال پیش زالو درمانی به عنوان یک روش درمانی مورد تایید سازمان FBI قرار گرفته است، عنوان کرد: اکنون از زالو درمانی در اروپا و آمریکا برای درمان گرفتگی عروق قلبی و مغزی، پیوند پوست وانگشتان دست و زیبایی پوست و رفع چین و چروک استفاده می شود.
ایران سرزمینی است که در اکثر استانهای آن زالو بطور طبیعی رشد می کند که در این مورد استان گیلان ، مازندران و استانهای همجوار آن شاید بیشترین تعداد زالو را داشته باشند و جالب اینکه ایران بهترین زالوی طبی دنیا را در خود جای داده و از دو نوع هیرودومدیسینالیس و هیرودووربانا که در دنیا به عنوان زالوی طبی شناخته می شود در ایران به فراوانی یافت می شود.
وی ادامه داد: در روسیه از بزاق دهان زالو پمادی برای رفع چین وچروک ساخته اند. همچنین در کشورهای روسیه، آلمان، فرانسه و انگلستان بیشترین میزان تولید این زالوها در دنیا را دارند که با صادرات زالو درآمدهای هنگفتی به دست می آورند. این در حالی است که در ایران سابقه زالو درمانی به ۲ هزار و ۵۰۰ سال پیش برمی گردد یعنی ایران مهد رشد این زالوها بوده است ولی اکنون پول آن به جیب اروپایی ها می رود.
درمان هر دردی!
اکبری با بیان اینکه هر نقطه از بدن که عفونی شده باشد می تواند با زالو درمانی ریشه کن شود،گفت: بسیار مشاهده شده که به دلیل فرو رفتگی ناخن شصت پا ، آن ناحیه عفونت می کند که این افراد با هفته ای یکبار زالو درمانی طی ۲ جلسه درمان می شوند.
وی عنوان کرد: همه بیماری ها با زالو درمانی ناحیه خاص از بدن درمان می شوند از جمله این بیماری ها می توان به بیماری های ام اس، آلزایمر،تصلب شرایین عروق مغزی، سرع ، آب سیاه چشم، زخم معده، پروستات، التهاب کبدی و خیلی از بیماری های مربوط به عروق بدن می تواند با زالو درمانی هر ۲ هفته یکبار یا هر ماه یکبار درمان شود.
نسخه ای که برای نابارورها پیچیده می شود
این متخصص طب سنتی می گوید: زالو درمانی می تواند ناباروری در مردان را درمان کند، همچنین زالو درمانی کاهش احساسات و عواطف زناشویی را در مردان و زنان از بین می برد و سردی روابط در بعضی از زوجین را نیز درمان می کند.
وی با بیان اینکه استفاده از مواد ضد عفونی کننده و شستو شوی بدن یا مواد معطر قبل از زالو درمانی ممنوع است، گفت: استفاده از هر نوع ماده شیمیایی معطر۷۲ ساعت قبل از زالو درمانی برای شست و شوی بدن موجب اختلال در درمان می شود.
وی افزود: اگرخون ناحیه ای که زالو انداخته شده بند نیاید می توان با گذاشتن خمیری از زردچوبه و عسل خون ریزی را بند آوریم .زالو یکبار مصرف است و پس از استفاده از آن به کمک نمک آنها را می کشیم .
زالو درمانی به عنوان روش درمانی سنتی که شاید مدتی مغفول مانده بود اکنون بیش از پیش مورد توجه بسیاری از بیماران به ویژه بیماران خاص قرار گرفته است.
گزارش از میترا پوررمضان
 انتهای پیام/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: بهداشت،درمان و آموزش پزشکی , دانستنی ها , ,
برچسب‌ها: مجله ی دانستنی ها , بهداشت،درمان و آموزش پزشکی , زالو درمانی ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» موز کاملا رسیده
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» علاج سر درد‌هایی سینوزیتی + توصیه‌ها
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» عملکرد نمک در بدن زنان و مردان
» راه های تشخیص سلامت آلت تناسلی مردانه
» فواید آب سرد برای پوست
» عصب سنج انسان
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» برنامه درمان های گیاهی
» رنگین‌کمان به ام.اس دهن‌کجی می‌کند
» یـازده نکته مهم برای دوری از بیمـاری ام.اس
» این کارها را در حق خودتان انجام ندهید
» به اشتراک بگذارید
» بانک اطلاعات تمامی بیمارستان های کشور +دانلود
» آپاندیس به چه دردی می خورد؟
» مصرف استامینوفن این قسمت از بدن را از کار می اندازد
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» با اصول و کلیدهای فهم زبان بدن آشنا شویم!
» این تمرینات را حتما پشت میز انجام دهید
» این نکات مهم پزشکی را به خاطر بسپارید
» سنگ کلیه چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان می شود؟
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» عکس های واقعی/عکس 18+
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» 15 نشانه سرطان که آقایان نادیده می گیرند
» نشاط با دارچین
» ۵ تا علامت که نشون میده وقتشه کارتون رو عوض کنید
» تقویم محتوا چیست و چگونه تدوین می شود؟ (به همراه نمونه)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت اول)
» آیا می‌شود بدون صرف هزینه و وقت زیاد، طراحی وب را یاد گرفت؟ (قسمت دوم)
» دانلود رایگان کتاب چگونه طراح سایت شویم ؟
» حالا با گوگل Docs می‌توانید بدون نیاز به Office فایل‌های Office را ویرایش کنید!
» افزایش سرعت فایرفاکس در وب‌گردی٬دانلود و…
» چگونه حساب فیسبوک خود را غیرفعال و حذف کنیم
» درس اول-آموزش کامل و تصویری فیس بوک
» درس دوم-حریم خصوصی و راهنمای کامل تنظیمات در فیس بوک

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409