۱۰ موسیقی متن برتر فیلم ها و سریال های خارجی
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
۱۰ موسیقی متن برتر فیلم ها و سریال های خارجی
تاریخ : سه شنبه 6 مهر 1395
نویسنده : RmZiRn

هنر

۱۰ موسیقی متن برتر فیلم ها و سریال های خارجی

گلچین موسیقی متن

گلچین موسیقی متن

سال هاست که اوقات فراغت خود را با فیلم ها و سریال ها پر کرده ام. اغلب کسانی که در برزخ ۲۰ تا ۳۰ سال قرار دارند اینگونه اند. چه کسی از تماشا کردن فیلم ها و سریال ها لذت نمی برد؟! در میان تمام فیلم ها و سریال هایی که دیدم بعضی ها برایم شاخص تر و تاثیر گذار تر بوده اند. این تفاوت از میان انبوه فیلم ها و سریال ها، دلایل متفاوتی دارد اما یکی از مهم ترین فاکتور هایی که یک فیلم را شاخص و برجسته می کند موسیقی متن آن است. در ادامه لیستی از soundtrack هایی را که گلچین کرده ام خواهید دید. همچنین تمام آهنگ ها را در یک فایل زیپ برای دانلود آماده کرده ام که اگر مایل بودید می توانید به رایگان دانلود کنید و به اشتراک بگذارید. با تِن لیست همراه باشید.

 

موسیقی متن یک فیلم تاثیر شگرفی در موفقیت فیلم دارد. اگر نینو روتا آن شاهکار بزرگ را برای فیلم پدر خوانده خلق نکرده بود، قطعا سه گانه ی پدرخوانده این چنین بی چون و چرا، به بهترین فیلم(های) تاریخ سینما تبدیل نمی شد. و یا چه کسی موسیقی متن فیلم requiem for a dream یا Billy’s Theme از فیلم Departed را نشنیده است؟! من در این نوشته قصد دارم موسیقی متنی هایی را به شما معرفی کنم که شاید نشنیده باشید و برایتان تازگی داشته باشد و همچنین زیبا ترین موسیقی متن هایی باشند که شنیده ام. در ضمن تلاش کردم که هیچ فیلمی را اسپویل نکنم اما ترجیحا اگر فیلم ها را تماشا نکرده اید و قصد دارید در آینده فیلم را ببینید، توضیحات مربوط به آهنگ را نخوانید. با من در ادامه همراه باشید.

 ۱۰ Bible Study از فیلم ۳:۱۰To Yuma

گلچین موسیقی متن

این آهنگ تِم اصلی فیلم ۳:۱۰ To Yuma نیست اما هیچ چیزی از آن کمتر ندارد. در انتهای فیلم وقتی که دَن(کریستین بیل) و بِن وید(راسل کرو) تصمیم میگیرند خود را به قطار یوما برسانند و افراد بِن که حالا گوش به فرمان چارلی پرینس اند به دنبال آن ها هستند، این آهنگ را خواهید شنید.

 ۹ Opening از فیلم Brokeback Mountain

گلچین Sountrack موسیقی متن فیلم brokeback mountain

موسیقی فیلم Brokeback Mountain با اینکه توسط چندتن از بزرگان موسیقی آمریکا نظیر ویلی نلسون ساخته شده اما هیچ یک به زیبایی اولین آهنگ این آلبوم یعنی Opening ساخته ی گوستاوو سانتائولالیا نیست.

 ۸ Cutting از فیلمResident Evil: Afterlife

بهترین soundtrack ها - موسیقی متن فیلم resident evil: afterlife

اگر از طرفداران پر و پا قرص فرانچایز رزیدنت اویل نباشید، از این موسیقی لذت نخواهید برد. اما اگر از خوره های مجموعه ی بازی ها، فیلم ها و انیمیشن های رزیدنت اویل هستید حتما این آهنگ برایتان آشناست. لحظه ای که آلیس دوستان خود را با آسانسور فراری می دهد و خودش می ماند یک لشکر از زامبی های دونده! هرچند که مجموعه فیلم ها رزیدنت اویل ضعیف ساخته شده اند و در سطح بازی ها و انیمیشن های آن نیست، اما Resident Evil: Afterlife توانست اندکی دل طرفداران این مجموعه را بدست آورد و در گیشه هم فروش خوبی داشته باشد.

 ۷ One Way To Life از فیلم The Divide

برترین موسیقی متن ها The Divide

توضیحات کامل را در مورد این فیلم، The Divide قبلا در .معرفی فیلم: The Divide از خاویر گنز داده ام. اما به طور خلاصه بیان کنم که از آن فیلم های ناب آخرالزمانی است که حسابی دل من را به دست آورده و بار ها و بار ها تماشایش کرده ام.

 ۶ Beyond The Waste Land از انیمیشن Final Fantasy: Advent Children

گلچین بهترین موسیقی متن ها Final Fantasy: advent children

اگر هم گیمر هستید و هم فیلم باز، و در عین حال و با حفظ سِمَت، از طرفداران فرانچایز های ژاپنی هم هستید، این موسیقی متن برای شماست. موسیقی زیبا از صحنه نبرد Cloud با کاداج و برادران اسمیش، با آن موتور ها و شمشیر های آشنای طرفداران Final Fantasy در ابتدای انیمه که خیلی زود هیجان را به شما منتقل می کند. Advent Children توسط شرکت بازی سازی اسکوئر انیکس و ویژوال وورک ساخته شده و اقتباسی است از فاینال فانتزی ۷، یکی از بازی های موفق نقش آفرینی در سال ۱۹۹۷ است.

 ۵ Goodbye از سریال Breaking Bad

بهترین موسیقی های متن- موسیقی متن Breaking bad

سریال Breaking Bad ستایش شده ترین سریالی است که تا کنون ساخته شده و صد در صد نقد هایی که از منتقدین و رسانه ها دریافت کرده ، مثبت بوده است. در قسمت آخر فصل چهارم، هنگامی که گاس قصد دارد وارد خانه سالمندان شود تا با هکتور سالامانکا دیدار کند، این قطعه را می شنویم. قطعه ای که به بهترین شکل ما را برای آن چه قرار است در ادامه ببینیم آماده می کند. گاس مورد علاقه ترین کاراکتر من در سریال Breaking Bad که مشتاقانه منتظر دیدن دوباره او در فصل سوم سریال Better Call Saul هستم.

 ۴ Triello II از فیلم The Good, The bad and The Ugly

گلچین موسیقی متن - خوب، بد، زشت

تِم اصلی موسیقی متن فیلم خوب، بد، زشت بسیار معروف است اما این قطعه در حساس ترین جای فیلم، یعنی لحظه ای که هر سه شخصیت فیلم در میدان وسط گورستان رو به روی هم ایستاده اند، کم تر شنیده شده است. این آهنگ اندکی با ورژن اصلی که در فیلم پخش می شود متفاوت است و در آلبوم Soundtrack این فیلم قرار دارد. به نظر شخصی من، این قطعه از ورژن پخش شده در فیلم زیبا تر است.

 ۳ Mudmen از فیلم  La Vallée

mudmenیکی از کارهای کمتر شناخته شده گروه پینک فلوید که پیش تر در دو نوشته ی ۱۰ آهنگ برتر پینک فلوید و معرفی آهنگ: Mudmen از پینک فلوید آن را معرفی کردیم و همچنین گلچینی از بهترین آهنگ های گروه پینک فلوید را برای شما گردآوری کردیم.

 ۲ Reunion از فیلم Papillon

زیباترین موسیقی متن ها - موسیقی متن پاپیون

فیلم پاپیون بار ها و بار ها از رسانه ی ملی پخش شده است. مخصوصا از شبکه ۴ سیما که بینندگان ایرانی میلی به آن ندارند. حتما هم تِم اصلی آن را می شناسید و شنیده اید. حتی زمان های قدیم تر زنگ مورد علاقه ایرانی ها برای موبایل بود. اما قطعه Reunion ملودی اصلی را به اوج می رساند. مخصوصا اگر مثل من از طرفداران این فیلم باشید و هر چند وقت یک بار آن را ببینید.

 ۱ موسیقی متن سریال The Leftovers

بهترین soundtrack ها - the leftovers

متاسفانه در میان هیاهو و شلوغی سریال هایی مثل Game Of Thrones، The Walking Dead و Breaking Bad به سریال های خوش ساخت و خوبی مثل The Leftovers کم تر توجه میشود و بعضا این سریال ها با کمبود بودجه و سایر مشکلاتی که برای آن ها بوجود می آید، ساخت ادامه آن ها لغو می شود.شکی نیست که سریال های یاد شده از محبوب ترین ها و بهترین سریال های ساخته شده اند اما دیدن سریال هایی مثل Leftovers هم حس و حال مخصوص به خود را دارد. بازماندگان، زندگی انسان ها را بعد از یک حادثه که منجر می شود همه ی مردم دنیا به صورت تصادفی یکی از عزیزانشان را از دست بدهند، روایت می کند. ژانر سریال، درام-فانتزی-معمایی است پس انتظار یک سریال هیجان انگیز مثل فرار از زندان را از ان نداشته باشید. اما این سریال به آرامی مخاطب را در فضای زندگی کاراکتر های سریال غرق میکند. شخصیت پردازی فوق العاده ای که در سریال انجام شده، موجب می شود تا بیینده کم کم خود را بخشی از زندگی نقش ها حس کند.
موسیقی متن این سریال توسط Max Richter خلق شده است.

برای دانلود این گلچین موسیقی متن بر روی لینک زیر کلیک کنید

لینک دانلود

 نظر شما در مورد آهنگ های این لیست چیست؟ جای کدام موسیقی متن ها خالی است؟ شما چه موسیقی متن های برجسته ای می شناسید تا به ما و دیگران معرفی کنید؟



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: دانستنی ها , موسیقی , سینما،تآتر وتلویزیون , هنر(طرّاحی،نقّاشی،خطّاطی و...) , ,
برچسب‌ها: مجله ی موسیقی , موسیقی متن , ۱۰ موسیقی متن برتر فیلم ها و سریال های خارجی ,
مطالب مرتبط با این پست
» سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک شیخ الریس تبریز
» دلیل بسیار جالب اختراع شطرنج!
» پردرآمدترين بازيگران مرد سال 2014 معرفي شد + تصاوير
» اینفوگرافیک : طالع بینی شکل پاهای شما
» فواید آب سرد برای پوست
» درختی که ۴۰ نوع میوه‌ می‌دهد+ تصویر
» مجموعه 70 زنگ اس ام اس جدید و زیبا
» 15 فيلمي كه آقايان را به گريه انداختند! + تصاوير
» دانلود آهنگ بسیار زیبا از علی لهراسبی به نام "شرشر بارون"
» دانلود قطعه «چشمای رویایی» با صدای «زانیار خسروی»
» دانلود مجموعه موسیقی های آرامش بخش بی کلام
» درس هایی که تا پیش از 20 سالگی باید یاد می گرفتید
» خواص و فواید جادویی برخی از انواع تخمه ها
» نقاشي رنگ و روغن واقعي توسط MaryJaneAnsell
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-1
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-2
» نقاشی های مفهومی و عجیب یک هنرمند لهستانی-3
» تلویزیون در دهه 60 (یادی از سریالهای نوستالژیک) 1
» تلویزیون در دهه 60 (یادی از سریالهای نوستالژیک) 2
» تلویزیون در دهه 60 (یادی از سریالهای نوستالژیک) 3
» تلویزیون در دهه 60 (یادی از سریالهای نوستالژیک) 4
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی2
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی3
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی4
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی5
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی6
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی7
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی8
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی9
» شبكه های سیما در تسخیر فیلم های سینمایی10
» بهترین دوربین های ۲۰۱۴
» برنامه های ضروری ویندوز (۱)
» برنامه های ضروری ویندوز (۲)
» برنامه های ضروری ویندوز (۳)
» برنامه های ضروری ویندوز (۴)
» برنامه های ضروری ویندوز (۵)
» برنامه های ضروری ویندوز (6)
» چگونه گالری تصاویر بسازیم؟
» نکاتی برای عکاسی بهتر
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه2
» آموزش اشتراک گذاری در یک شبکه
» خلاقیت با استفاده از سیم + تصاویر
» چگونه از "فلش مموری" خود مراقبت کنیم؟
» فروش نقاشی‌های پسر ۱۱ ساله انگلیسی به مبلغ چهارصدهزار پوند
» نقاشی با اتو بر روی پارچه ابریشمی
» با عکس‌هایتان جادو کنید!
» مجموعه موسیقی های آرامش بخش بی کلام با نام لحظه هایی عاشقانه iRelax for Lovers
» دانلود آهنگ جدید ایرانی • موزیک آهنگ
» موزیک آنلاین سانجا موزیک-آخرين آهنگها

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409