آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛4
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛4
تاریخ : جمعه 24 آبان 1392
نویسنده : RmZiRn

اپلیکیشن "حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام " برای اندروید + دانلود

با دانلود برنامه اجرایی حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام برای تلفن های همراه و تبلت، می توانید شاهد پخش زنده از حرم مطهر باشید و از آخرین اخبار استان مقدس مطلع گشته و از جدیدترین عکس های اماکن مذهبی و مناسبت های اسلامی دیدن کنید.این نرم فارسی می باشد.

 

yjc

 

 


ابزار آموزشی برای رایانه؛

سرعت تایپ خود را بالا ببرید + دانلود

RapidTyping نام نرم افزاری است که هدفش بالا بردن سرعت تایپ شماست. این نرم افزار با آموزش هایی که برای شما می دهد باعث افزایش سرعت شما می شود. این نرم افزار با تمرین و تکرار ابتدا کاربر را با تایپ مداوم دو حرف عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار که نمایش می دهد باعث افزایش سرعت شما شود.


 

 


اندروید، آیفون و جاوا؛

"بانک جامع عزاداری" ویژه ماه محرم + دانلود

کتاب "بانک جامع عزاداری" در سه نسخه اندروید، آیفون و جاوا ارائه شده است، این نرم افزار حاصل تلاش های مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه استان اصفهان است. این کتاب مفید و جامع تمامی موضوع های مرتبط با ماه محرم را در خود گنجانیده است.
 

 

 


لایو والپیپر برای اندروید؛

تلفن همراه شما پنجره ای به سوی کهکشان + دانلود

کهکشان های فضایی به علت ناشناخته بودن، رمز و راز های زیادی را در دل خود جای داده اند و همیشه یکی از جذاب ترین موضوعات برای بسیاری از انسان ها بوده است.


 

 


East-Tec Eraser برای رایانه؛

ردپایی از خود بجا نگذارید + دانلود

امروزه مطمئنا افراد بسیاری از رایانه ها استفاده می کنند و شاید عده ی زیادی از آن ها ندانند که به محض روشن شدن کامپیوتر و انجام هر عمل و فعالیتی از سوی کاربر اثرات و رد پاهای از این فعالیت ها در سیستم ثبت شده که دیگر کاربران حرفه ای می توانند به راحتی از این ردپاها تمامی اعمال انجام شده ی شما را کشف نمایند.

 

 

 


High-Speed Camera Plus برای اندروید؛

قدرت عکاسی گوشی خود را ارتقا دهید + دانلود

این نرم افزار High-Speed Camera Plus به شما کمک می کند تا با کیفیت بالا و وضوح بیشتری به فیلمبرداری و عکسبرداری بپردازید. توجه داشته باشید پس ازتصویر برداری می توانید به بهترین شکل موجود تصاویر را ویرایش نمایید. امکانات فراوانی برای ویرایش در اختیار شما قرار می گیرد و دارای تنظیمات کاملی برای انتخاب رزولوشن است.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409