آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛4
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛4
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn

برای اندروید؛

در تبلت خود آهنگ ها را میکس کنید + دانلود

edjing PE Turntables DJ Mix یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه میکس آهنگ ها می باشد که توانسته برنده بهترین برنامه در AppAwards سال ۲۰۱۳ شود.


 

 


18 مركز معتبر آب و هوا را براي شما پيش بيني مي كنند؛

"هواشناس" نرم افزار ايراني براي گوشي همراه شما + دانلود

در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار ایرانی برای پیش بینی آب و هوای کشورمان را داریم، این برنامه علاوه بر پشتیبانی از زبان فارسی می تواند اطلاعات آب و هوایی تمامی استان ها و شهرهای ایران را به صورت دقیق پیش بینی کند. نرم افزار havashenas داده های دمایی خود را از 18 منبع معتبر دریافت می کند و با ترکیب کردن اطلاعات ارائه شده توسط آن ها با یکدیگر و محاسبه میانگین می تواند، دقیق ترین اطلاعات دمایی را برای شما ارائه کند.
 

 

 


برای سیستم عامل اندروید؛

با صدای دلخواهتان بیدار شوید + دانلود نرم افزار

اگر از صدای هشدار تلفن همراه خود ناراضی هستید و دوست دارید هشدار های متعدد بر روی گوشی اندرویدی خود قرار دهید، می توانید نرم افزار Alarm Mon را دانلود کنید. در این نرم افزار صدا های هشدار متنوعی برای هر شخصیتی وجود دارد و شما می توانید صدای دلخواهتان را انتخاب و با آن از خواب بیدار شوید. در ضمن نرم افزار دارای ویدجت اختصاصی است و شما می توانید از آن در صفحه نمایش تلفن همراهتان استفاده کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از انواع صفحه نمایش، پشتیبانی از تبلت ها و دارای بودن ویدجت بهینه سازی شده اشاره کرد.


 

 


برای اندروید؛

تصاویر "۳۶۰ درجه (پانوراما)" بسازید + دانلود

نرم افزار Cycloramic PRO 360 Panorama ابزاری است که می توانید با آن تصاویر پانوراما تهیه کنید(پانوراما تصاویر ۳۶۰ درجه ای هستند که توسط دوریبن های عکاسی معمولی نیز قابل تهیه هستند). این برنامه به شما اجازه می دهد که بدون داشتن دانش گرافیکی و به راحتی عکس های پانوراما طراحی کنید. فقط کافی است شما شروع به گرفتن عکس از تصاویر مورد نظر نمایید.

   

 

 


پخش آنلاين به همراه يادآوری زمان برنامه؛

تلویزیون "چی داره" ؟ + دانلود

"چی داره" نرم افزاری ایرانی است که گوشی همراه شما را تبدیل به یک تلویزیون هوشمند می کند. این برنامه بهترین های سیما را با توضیحات و اطلاعات دقیق از زمان پخش آن معرفی می کند. با این برنامه می توانید شبکه های سیما را به صورت آنلاین مشاهده کنید یا در قسمت یادآوری ها زمان پخش برنامه را مشخص کنید تا نرم افزار آن را به شما یادآوری کند.

         

 

 


برای گوشی های اندوریدی؛

نرم افزار Internet Download Manager این بار برای تلفن همراه + دانلود

حتما شما هم با قوی ترین دانلود منیجر جهان یعنی Internet Download Manager آشنا هستید، این نرم افزار در ابتدا برای رایانه ارائه شده بود ولی با توجه به استقبال مناسب و در خواست های مکرر کاربران، نسخه ی اندرویدی آن نیز منتشر شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های مورد نظرتان را با نهایت سرعت دانلود کنید. این برنامه به سبک نسخه ی ویندوز خود عمل می کند، یعنی شما می توانید برای فایل ها زمان تعیین کنید، تا در زمان مقرر فایل های مد نظرتان را دانلود کند.



  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409