آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛7
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 31؛7
تاریخ : جمعه 1 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
برای رایانه؛

نرم افزاری برای ویرایش تگ فایل های صوتی + دانلود

با نرم افزار My ID3 Editor شما می توانید نام خواننده، نام آلبوم، تصاویر آلبوم و یا ... را ویرایش کنید. My ID3 Editor از فایل های M3U و از تگ های نسخه ID3V1.0, ID3V2.3, ID3V2.4 و Unicode پشتیبانی می کند. این برنامه رابط کاربری ساده ای دارد که باعث شده کاربران به راحتی و به سادگی فایل های صوتی را ویرایش کنند.

 

 


برای سیستم عامل ios؛

دیگر ملاقات های کاری تان را فراموش نکنید! + دانلود نرم افزار

شاید برای شما هم پیش آمده است که گاهی اوقات قرارهای کاری تان را فراموش کنید و یا سر موقع به آن ها نرسید، حال می توانید با استفاده از این نرم افزار Fantastical 2 به صورت کامل مشکل را حل کنید، فقط کافی است برای یک بار قرار ملاقات های خود را وارد آن کنید، تا برنامه در موعد مورد نظر به شما اطلاع رسانی کند. با تو جه به این که زبان نرم افزار انگلیسی است ولی به دلیل رابط کاربری ساده آن نیازی به مسلط بودن به زبان انگلیسی نیست.


 

 

 


نرم افزار کاربردی برای رایانه؛

فرمت اسناد الکترونیکی را به یک دیگر تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Abex Document Converter Pro می تواند مجموعه ای از ابزارهای مفید برای تبدیل فرمت فایل های الکترونیکی را در اختیار شما قرار دهد، شما می توانید فرمت های Word ،Excel ،PowerPoint ،HTML ،Text و تصاویر را با بالاترین کیفیت به یک دیگر تبدیل کنید. این نرم افزار در تبدیل اسناد به صورت مستقل عمل می کند و نیاز به برنامه جانبی ندارد، همین ویژگی سبب افزایش سرعت رایانه و کاهش زمان تبدیل شدن اسناد الکترونیکی می شود.

 
 

 

 


jetAudio Music Player Plus

پخش کننده قدرتمند فایل های صوتی و تصویری برای اندروید + دانلود

jetAudio پلیر معروفی برای رایانه است که به تازگی نسخه جدید این نرم افزار برای اندروید منتشر شده است. نسخه اندرویدی jetAudio رابط کاربری جذابی دارد و از فرمت هایی همچون .wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx و... پشتیبانی می کند همچنین با این برنامه می توانید با تکان دادن گوشی خود به آهنگ بعدی یا قبلی بروید.

 

 


Wise Auto Shutdown

به صورت اتوماتیک رایانه‌تان را خاموش کنید + دانلود

اگر شما کار طولانی را مثل دانلود یا تبدیل فرمت فایل های حجیم را با رایانه انجام می دهید. شاید دوست داشته باشید سر ساعت مشخصی رایانه تان خاموش شود.

 

 


برای رایانه؛

"جغرافيا" را با این نرم افزار ساده تر فرا بگیرید + دانلود

با شروع فصل مهر و مدرسه، دانش آموزان  نیاز به آموزش  و یادگیری مختلفی پیدا می کنند ما هم یه نرم افزاری را به شما پیشنهاد میدیم تا بتوانید برای آموزش جغرافی به راحتی از آن استفاده کنید Seterra  نرم افزاری مفید و متنوع برای آموزش و یادگیری جغرافیای جهان است.
با استفاده از این نرم افزار می توانید با مکان، نقشه، پرچم و پایتخت کشورهای جهان در تمام قاره ها آشنا شده و همچنین با محدوده های مختلف از جمله خاور میانه، خاور دور و ... بیشتر آشنا می شوید.

 

 

 


نرم افزار Burst Mode ؛

گرفتن صد عکس "پشت سر هم" تنها با یک کلیک + دانلود

نرم‌افزار Burst Mode یک ابزار کاربردی است که به‌ شما در انداختن عکس با سرعت بالا کمک می‌کند. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان ممکن تعداد بسیار زیادی عکس بگیرید و سپس عکس‌های گرفته شده را فریم به فریم بررسی کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. پس از گرفتن عکس‌ها (که بسته به خواست شما می‌تواند صدها عکس باشد) همه‌ی عکس‌ها پشت سر هم برای شما لیست خواهند شد و سپس می‌توانید هر کدام را خواستید به‌ صورت جزیی بررسی کنید و سپس هر کدام از تصاویر را که خواستید ذخیره نمایید.


 


 


 




گردآوری از: سالار واعظی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409