مرگبار‌ترین بیماری‌های جهان+ تصاویر
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
مرگبار‌ترین بیماری‌های جهان+ تصاویر
تاریخ : یک شنبه 10 آذر 1392
نویسنده : RmZiRn
بیماری های بسیار زیادی در جهان وجود دارد که تا به حال میلیون ها نفر بر اثر مبتلا شدن به آنها جان خود را از دست داده اند و این بیماری های واگیردار وضعیت جسمی فرد را کاملا نابود می کنند و او را تا مرز نابودی می کشانند.

 
آبله مرغان ،مرگ سیاه،مالاریا،الرژی و ایدز تیفوس و کلورا از بیماری هایی هستند که سالانه بسیاری از مردم جهان بر اثر ان ها می میرند و با پیشرفت علم پزشکی هنوز درمان قطعی برای ان ها به وجود نیامده است.
 
آبله مرغان
 
آمارها نشان می دهند  300 میلیون نفر از مردم در سراسر دنیا در قرن 21 بر اثر این بیماری جان خود را از دست می دهند .آبله مرغان متشکل از 2 ویروس به نام واریولا ماژور و واریولا مینور است که این بیماری می تواند به سادگی از فردی به فرد دیگر منتقل شود.
 
 
 
مالاریا
 
 
مالاریا نیز از دیگر بیماری های واگیر دار کشنده ای است که اکثریت قریب به اتفاق در کودکان زیر 5 سال و زنان باردار رخ می دهد و سالیانه 2 میلیون نفر در دنیا جان خود را بر اثر این بیماری از دست می دهند.
 
وبا
 
 
در قرن 19 وبا اولین بیماری جهانی همه گیر معرفی شد که شیوع ان از هند شروع شد و سالانه هزاران نفر بر اثر این بیماری در تمام دنیا به ویژه کشور های فقیر جان خود را از دست می دهند.
 
تیفوس
 
 
تیفوس بیماری ناشی از باکتری های شپش آورده بوده است و بیشتر مربوط به مناطق بومی است در گذشته نسبت به امروز شیوع بیشتری داشته است و در فاصله زمانی 1918 تا 1922 3 میلیون سرباز ناپلئونی و رومی بر اثر این بیماری طعم مرگ را چشیدند.
 
ایدز
 
 
ایدز بیماری واگیر دار فراگیری محسوب می شود تاکنون منجر به مرگ 25 میلیون نفر از مردم جهان شده است و این بیماری در سال 1981 برای اولین بار به رسمیت شناخته شد و از آن به عنوان مخرب ترین بیماری یاد می کنند.
 
طاعون سیاه:

طاعون سیاه یکی از بیماری های همه گیر کشنده در تاریخ بشر بوده است و ابتدادر جنوب غربی و اسیای مرکزی اغاز شد و در اواخر 1340 به اروپا گشترش یافت.طاعون سیاه 75 میلیون از مرگ و میر ها را به خود اختصاص داده است و در صورت مبتلا شدن فرد پس از مدت زمانی کوتاه تمام علایم حیاتی اش را از دست می دهد و جان خود را از دست می دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409