گزارش کامل پیروزی حساب شده پسران آبی
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
گزارش کامل پیروزی حساب شده پسران آبی
تاریخ : پنج شنبه 31 مرداد 1392
نویسنده : RmZiRn
در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال از ساعت 20 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 95 هزار و 300 نفر به مصاف تیم بوریرام تایلند رفت و در یک بازی حساب شده و منطقی شاگردان امیر قلعه نویی توانستند به مدد گل زود هنگام خسرو حیدری یک گام تا مرحله یک چهام نهایی جام باشگاههای فوتبال آسیا نزدیک تر شوند.
 
به گزارش گروه ورزش بولتن نیوز، این دیدار که با حضور گرم نزدیک به نود و پنج هزار نفری تماشگران و قضاوت "عبدالرحمان" از قطر برگزار شد، پسران آبی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند تا برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی منتظر نتیجه دیدار برگشت باشند.
 
در نیمه نخست این دیدار، آبی های پایتخت با استفاده از امتیاز میزبانی بازی روانی قابل قبولی رو نمایش گذاشتند توانستند بهتر از حریف تایلندی خود ظاهر شوند و مدیریت بازی در دست بگیرند. نفوذ خسرو حیدری در دقیقه دوم از جناح راست با ارسال این بازیکن همراه شد و پس از برخورد با تیرک عمودی وارد دروازه بوریرام شد تا حساب کار یک بر صفر شود.
 
همین گل سریع باعث شد آبی‌پوشان در این دیدار تلاش کرده تا حساب شده بازی کنند و بیشتر بازی را کنترل کردند تا با یک پیروزی به تایلند بروند. البته حریف تایلندی توانست در اواسط نیمه با جلو کشیدن تیم مقداری از این بار روانی را کاهش دهد.
 
فرهاد مجیدی در دقیقه 11 در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او از بالای دروازه بوریرام بیرون رفت. 
 
در ادامه بازی نماینده تایلند در دقیقه 14 و در حالی که بازیکنان استقلال اعتقاد به خطا داشتند با نفوذ به محوطه شش قدم استقلال تا آستانه باز کردن دروازه این تیم رفتند که با دخالت مدافعان استقلال این فرصت آنها از دست رفت.
 
استقلال از دقیقه 25 بازی کمی عقب کشید و تیم تایلندی چند حمله بر روی دروازه انجام داد. بازیکنان بوریرام استقلال را در دقایق پایانی نیمه اول تحت فشار قرار دادند و با پاس های پرتعداد خود تلاش کردند به دروازه میزبان نزدیک شوند اما در رسیدن به این هدف ناموفق بودند تا در نهایت نیمه اول با پیروزی یک بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.
 
در نیمه دوم این دیدار، تیم بوریرام کار را تهاجمی آغاز کرد. آنها در دقیقه 52 درحالی که مدافعان استقلال در یارگیری دچار اشتباه شده بودند، در آستانه تک به تک شدن با رحمتی بودند که دخالت محمد قاضی منجر به یک کرنر برای آنها د. پس از دو دقیقه وقفه در این دیدار، بوریرامی‌ها در دقیقه 54 از کرنر ارسال می‌توانستند خطرساز شوند که ضربه مهاجم بوریرام از پشت محوطه استقلال با اختلاف کمی راهی اوت شد.
 
در ادامه نیمه دوم این دیدار، استراتژی امیر قلعه نویی برای حفظ نتیجه ملموس بود و استقلال سعی در کنترل بازی به صورت پاس های کوتاه و از جریان انداختن حملات تیم تایلندی داشت.
 
در ادامه بوریرامی‌ها در یک ضدحمله در دقیقه 64 در آستانه باز کردن دروازه استقلال قرار گرفتند. ارسال از جناح راست استقلال با ضربه سر خسوس همراه شد که با واکنش خوب مهدی رحمتی این توپ راهی کرنر شد.
 
استقلال در نیمه دوم می توانست توسط جی لوئید ساموئل و خسرو حیدری به گل برسد که ضربات محکم این دو بازیکن با فاصله ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
در دقیقه 89، ضربه سنگین اسمار از پشت محوطه 18 قدم با واکنش خوب مهدی رحمتی به کرنر رفت اما این اتفاق رخ نداد تا شاگردان قلعه نویی با پیروزی یک بر صفر به فکر بازی برگشت باشد.
 
ترکیب استقلال:
 
سید مهدی رحمتی،پژمان منتظری، امیر حسین صادقی،هاشم بیک زاده( از دقیقه 55فردین عابدینی)،حنیف عمران زاده،جی لویید ساموئل، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور( از دقیقه 88 محمد مهدی نظری)، خسرو حیدری،فرهاد مجیدی( از دقیقه 63 آرش برهانی) و محمد قاضی
 
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
 
ترکیب بوریرام:
 
سیوارک تدوسانگنون، پراتوم چاتانگ، چارلی یانیک، اوسمار باربا، تانساک سریسای( از دقیقه 68 آناوین جوجین)، سوچاو نوتنام،جیروات ماخاروم، چتیپات تانکلانگ، ادیدساک کرایسون، سوری سوخا و بروکال
 
سرمربی: گوران درولیچ

صحبت های امیر قلعه نویی پس از بازی:

عملکرد بازیکنان استقلال راضی کننده نبود/ خدا را شکر با یک گل بردیم

امیر قلعه نویی بعد از پیروزی یک بر صفر چهارشنبه شب تیمش برابر بوریرام تایلند در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا تشکر می کنم از سردار رویانیان، مهندس تاج و کفاشیان که قبل از این دیدار کنار ما بودند و از نظر روحی به تیم ما کمک کردند.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ارزیابی اش از عملکرد آبی پوشان در این دیدار گفت: ما شروع خوبی داشتیم اما بعد از گل بی تجربه بودیم و در حالی که می توانستیم گل های بیشتری بزنیم به این مهم دست پیدا نکردیم. اگر مجیدی بعد از گل اول آن صحنه را به گل دوم تبدیل می کرد شرایط برای ما مدل دیگری می شد و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.
 
امیر قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکنان استقلال در این دیدار راضی هستید گفت: در مجموع راضی نیستم. چرا که باید در این دیدار ایجاد موقعیت می کردیم که این کار را نکردیم و فقط با تعویض هایی که انجام دادیم می خواستیم بازی را رو به جلوتر کنیم اما تعویض هایمان خوب نبود و فقط عابدینی خوب بود اما برهانی نمایش ضعیفی داشت.
 
 سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آنها ما را از نظر تاکتیکی تحت فشار قرار داده بودند. باید خدا را شکر کنیم که یک بر صفر بردیم. باید از رحمتی هم تشکر کنم که چند موقعیت را از حریف گرفت.
 
وی در پاسخ به این پرسش که چرا هر وقت تماشاگر زیاد می آید استقلال بد بازی می کند، گفت: ما بازی که برابر الهلال کردیم خوب بود و جلوی سپاهان هم خوب بودیم اما قبول دارم که در این دیدار اصلا خوب نبودیم. مثل دیدار با صبا که نیمه دوم خوب نبودیم. طبیعی هم بود که ما در این دیدار خوب نباشیم چرا که در جناح چپ بیک زاده را داشتیم که بعد از چهار هفته به میدان برگشت و دوباره مصدوم شد. تیم ما بازیساز نداشت. شاید با آمدن تیموریان و جمشیدیان بهتر شویم. همین که گل نخوردیم خودش جای امیدواری دارد.
 
وی در مورد پرسشی که در مورد مجتبی جباری مطرح شده بود گفت:  خواهش می کنم تیم ما را کمک کنید که این استقلال از نظر روحی و روانی بالاتر برود و با تمریناتی که انجام می دهیم به شرایط مطلوب برسیم و در دیدار برگشت که روز 27 شهریور است نمایش بهتری داشته باشیم و به پیروزی برسیم.
 
قلعه نویی در مورد بازیکن خط میانی این تیم که قرار بود مشکل بازیسازی را حل کند گفت: گوران کارنامه بسیار قوی دارد اما یکی دو جلسه با ما تمرین کرد و بعد از آن به خاطر مسائل مالی با ما تمرین نکرد. با این حال اگر از نظر بدنی آماده شود می تواند به ما کمک کند.
 
سرمربی استقلال بازی کردن تیمش در نیمه دوم با یک مهاجم را رد کرد و گفت: ما در نیمه دوم مهاجمانمان را زیاد کردیم تا کناره های آنها را ببندیم. شاید یکی از اشتباهات من این بود که چهار هافبک را تبدیل به سه هافبک کردم. در مجموع تیم ما در 50 متر رو به جلو خوب نبود. همه بازیکنان خوب نبودند و نباید روی قاضی زوم کنید فکر کنم او نزدیک به 10 کیلومتر دوید.
 
امیر قلعه نویی در مورد عملکرد فرهاد مجیدی در این دیدار نیز گفت: در مورد بازی های آسیایی خصوصا در بازی هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود مجیدی می تواند به ما کمک کند. مجیدی الان آمادگی بالای 50 دقیقه بازی کردن را دارد. مجیدی یک بار زاویه را می‌زند می‌رود در گل یک روز هم نمی‌رود. مهاجمان ما امروز خوب تغذیه نشدند.
 
صحبت های گوران درولیچ، مربی تیم فوتبال بوریرام:

بدشانس بودیم که به استقلال باختیم/ نظرم در مورد بازی برگشت مثبت است

گوران درولیچ که پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخت می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: چیزی که ما در این بازی نداشتیم شانس بود. برخی از تیم ها وقتی گل زودهنگام دریافت می کنند کارشان سخت می شود اما خوشبختانه بازیکنان ما تا پایان بازی اعتماد به نفس شان را از دست ندادند تا پایان خوب بازی کردند اما به گل نرسیدند.
 
وی در ادامه ارزیابی اش از این دیدار گفت: تیم ما دو یا سه شانس خوب گلزنی داشت. امده  بودیم که ببریم اما در گلزنی ناموفق بودیم ولی با این حال به دیدار برگشت امیدوار هستیم. من نسبت به دیدار برگشت امیدوار هستم و مثبت فکر می کنم و تمام تلاشمان را می کنیم که در دیدار برگشت نتیجه لازم را بگیریم.
 
مربی تیم فوتبال بوریرام که در غیاب سرمربی این تیم به نشست خبری آمده بود ادامه داد: ما با سیتمی که می خواستیم بازی کردیم. آن چیزی را که از بازیکنان بوریرام انتظار داشتیم را به نمایش گذاشتند. آنها خوب کار کردند اما همانطور که گفتم تنها نتوانستند به گل برسند. امیدوارم در دیدار برگشت بتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم و به گل برسیم.
 
وی در مورد باید تشکر کنم از تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند و امیدوارم تماشاگران بوریرامی هم در دیدار برگشت به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند. نمی توانم در مورد برنامه هایمان برای بازی صحبت کنم اما شما باید برای آماده سازی تیم تان برای بازی برگشت باید روی رطوبت هوا هم حساب کنید. امیدوارم بازی مصدوم ما هم به دیدار برگشت برسد.
 
گزارش تصویری دیدار تیم فوتبال استقلال و بوریرام

سرمربیان تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
 
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال
 
 
هواداران تیم فوتبال استقلال
 
دیدار تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
 
دیدار تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
 
دیدار تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
 
دیدار تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
 
امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال
دیدار تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
دیدار تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
دیدار تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
دیدار تیم های فوتبال استقلال و بوریرام تایلند
 
 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409