آخر هفته با دریچه – بسته شماره 36؛5
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با دریچه – بسته شماره 36؛5
تاریخ : جمعه 6 دی 1392
نویسنده : RmZiRn

 

برای ios؛

عکس برداری حرفه ای را با Camera+ تجربه کنید + دانلود

 یکی از عوامل مهم در خرید گوشی های هوشمند، کیفیت تصویر دوربین آن گوشی است، گاهی اوقات دوربین تلفن همراه دارای کیفیت مناسبی است ولی به دلیل مشکلات نرم افزاری نمی توان از حداکثر ظرفیت دوربین استفاده کرد. نرم افزار Camera+ به شما کمک می کند که نهایت استفاده را از سخت افزار دوربین تلفن همراه خود کنید و تصاویری با کیفیت عالی خلق کنید. برنامه ابزارهای مختلفی را برای تهیه تصاویر بهتر در اختیار شما قرار می دهد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه ی Premium؛

موزیک پلیر قدرتمند برای اندروید + دانلود

  Rocket Player پخش کننده ای حرفه ای برای دوستداران موسیقی است. این پلیر حرفه ای با تنظیمات ریتم و کیفیت موسیقی ها سبب حفظ سلامتی گوش های شما می شود. می توانید نسبت به علاقه مندی های خود آلبوم، ژانر، خواننده، سبک و ... موسیقی های خود را دسته بندی و مورد دلخواهتان را گوش کنید. در ضمن قفل نرم افزار شکسته شده است و شما با نصب نرم افزار معرفی شده از تمامی ویژگی های اصلی آن بهره مند می شوید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

از نتایج بازی‌های زنده فوتبال مطلع شوید + دانلود نرم افزار

اگر از علاقه مندان به فوتبال هستید و نتایج بازی های لیگ ایران و لیگ های خارجی را دنبال می کنید، حتما نرم افزار "یازده" را به صورت رایگان دانلود کنید. این برنامه می تواند شما را به صورت لحظه ای از نتایج و برنامه بازی های فوتبال در ایران و جهان با خبر سازد. در ضمن می توانید تقویم و نتایج تیم های مورد نظر خود، ویدئوهای هر بازی و جدیدترین اخبار و حواشی فوتبال ایران و جهان را مشاهده کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

ابزاری کاربردی برای رایانه شما؛

پاک سازی و بهینه سازی ویندوز با CCleaner + دانلود

نرم افزار CCleaner فایل‌های اضافی و بدرد نخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخش‌های دیگر سیستم شناسائی و پاک می کند. این نرم افزار می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثار مخربی را که در نتیجه کار کردن با این گونه نرم افزارها به وجود می آید را از بین ببرد. CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف برنامه‌هایی مانند Opera, Firefox, Microsoft Office, Nero, Alcohol 120% toolbar Google toolbar, Download accelerator, Multimedia Player به صورت خودسرانه عمل نمی کند که باعث از دست دادن اطلاعات شوید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید به دنبال حذف کدام دسته از فایل ها و اطلاعات هستید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

jetAudio قدرتمندترین پخش کننده فایل‌های تصویری + دانلود

 پخش کننده قدرتمند jetAudio با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج دنیا توانسته کاربران فراوانی را برای خود جذب کند و توانسته یکی از محبوب ترین پلیرهای صوتی و تصویری در جهان شناخته شود. البته محبوبیت این نرم افزار فقط به خاطر پشتیبانی از فرمت های رایج نیست، بلکه نرم افزار مانند یک مبدل فایل های صوتی و تصویری عمل می کند و شما می توانید فایل های مد نظرتان به فرمت های دلخواه خود تبدیل کنید، علاوه بر تبدیل فرمت ها قادر خواهید بود که فایل های صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت ویرایش کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 
برای اندروید؛

با Advanced Mobile Care از گوشی خود محافظت کنید + دانلود

نرم افزار Advanced Mobile Care یک ابزاری است که چند قابلیت را در خود جای داده است. با نصب این نرم افزار می توانید گوشی خود اسکن کنید تا ویروس ها را از بین ببرید، باتری گوشی را مدیریت کنید، گوشی خود را بهینه سازی کنید تا بهتر و سریعتر اجرا شوند، از اطلاعات موجود در گوشی نسخه پشتیبان تهیه کنید و یا می‌تواند به عنوان مسدود کننده تماس‌ها از این برنامه استفاده کنید.

 

   

 


 
برای گوشی همراه اندرویدی شما؛

یک ساعت هشدار دهنده جالب + دانلود

Timely Alarm Clock Premium یک برنامه گرافیکی زیبا و جالب برای نمایش ساعت در گوشی و تبلت اندرویدی است. این برنامه با ساعت گوشی هماهنگ می شود و به طور دقیق و بدون افت سرعت گوشی ساعت را به شکل های متفاوتی به شما نمایش می دهد.

 

 



 

گردآوری: سالار واعظی



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409