آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 38؛6
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 38؛6
تاریخ : جمعه 20 دی 1392
نویسنده : RmZiRn

 

 
BSplayer؛

پلیری متفاوت با پشتیبانی از زیرنویس برای اندرویدی‌ها + دانلود

پلیری که اینجا قصد معرفی آن را داریم BSplayer است. شاید نام این پلیر برایتان جدید باشد چرا که تازه پا به این عرصه گذاشته است اما با همین نو ظهور بودنش قابلیت های زیادی دارد از جمله قابلیت پشتیبانی از زیر نویس اشاره کرد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
ویندوزتان را بهینه کنید؛

پاک کردن فضای رایانه از فایل های بیهوده + دانلود نرم افزار

با استفاده از نرم افزار System Cleaner می‌توانید فایل‌های بیهوده را پاک کنید تا سرعت سیستم شما افزایش یابد. از بهترین قابلیت های System Cleaner می توان به سرعت فوق العاده آن اشاره کرد. همچنین انتخاب مسیر فایل ها حذف شده نیز در اختیار شماست برای مثال نرم افزارهایی را که می‌خواهید حذف کنید می توانید از آن ها بک آپ بگیرید تا در صورت نیاز دوباره از آن استفاده کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

تلفن همراهتان را به دوربین مخفی تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

شاید شما هم گاهی اوقات قصد داشته باشید، از برخی صحنه ها و مکان ها به صورت مخفیانه عکسبرداری یا فیلمبرداری کنید. برای مثال می توانید تلفن همراه خود را در گوشی از خانه یا محل کارتان قرار دهید و با استفاده از بستر wifi یا 3g تصویر مد نظر خود را از محل مورد نظر دریافت کنید بدون آن که کسی متوجه شود شما بر کار آن ها نظارت می کنید. نرم افزار های معرفی شده در گزارش برای مدیران بسیار مناسب است، زیرا می توانند بر نحوه کار کارمندان خود به صورت نامحسوس نظارت کنند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای اندروید؛

با اثر انگشت قفل گوشیتان را باز کنید + دانلود نرم افزار

شاید یکی از ویژگی مهم گوشی های آیفون پشتیبانی از اسکن اثر انگشت فرد برای باز کردن قفل گوشی باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه به داشتن این گوشی دارند. امروز قصد معرفی یک نرم افزار امنیتی برای گوشی های اندرویدی را داریم، که به وسیله آن می توانید با اسکن اثر انگشت خود قفل گوشی تان را باز کنید. برنامه Fingerprint/Keypad Lock Screen با استفاده از دو روش قادر است امنیت تلفن همراه شما را تضمین کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

ویرایش حرفه ای تصاویر در ویندوزفون + دانلود نرم افزار

نرم افزار Vintage Camera یک برنامه فوق العاده قدرتمند جهت ویرایش تصاویر موجود در تلفن همراه دارای سیستم عامل ویندوز است. برنامه برای ویرایش تصاویر ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد، که برخی از این ابزارها عبارت اند از: برش، تنظیم رنگ، قاب، افکت های گوناگون، امکان افزودن متن به تصاویر و ... . این نرم افزار را می توان به عنوان بهترین برنامه ویرایش تصاویر در ویندوزفون دانست.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409