آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 43؛3
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 43؛3
تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392
نویسنده : RmZiRn
داروخانه بنفش؛

کامل ترین نرم افزار دارویی ویژه اندرویدی ها + دانلود

 داروخانه بنفش یک اپلیکیشن کامل و مرجع در زمینه ویژگی ها و خواص نوع داروهاست، که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. برنامه معرفی شده توسط برنامه نویسان کشورمان تهیه شده است و دارای بخش های چون: گروه دارویی، موارد مورد مصرف، مکانیزم اثر دارو، عوارض جانبی، هشدارهای مصرف، تداخل دارویی و نکاتی برای مصرف است. اطلاعات موجود در نرم افزار از منابع معتبر و قابل اعتماد جمع آوری شده است.

 


جاوا و اندروید؛

نسخه جدید همراه بانک ملی + دانلود نرم افزار

 بانک ملی یکی از بزرگ ترین بانک های ایرانی است که میلیون ها نفر در این بانک حساب دارند. حال شما می توانید با نصب همراه بانک ملی بر روی گوشی خود حساب بانکی خود را به وسیله ی تلفن همراه مدیریت کنید. نرم افزار برای سیستم عامل های جاوا و اندروید ارائه شده است. توجه: به منظور پرهيز از ارجاع مشتريان بانک به  شعب و جهت پوشش هر چه فراگير تر مشتريان ضمن رعايت جوانب امنيتی سامانه، جهت ثبت نام مشتريان استفاده کننده از سامانه ، از رمز حساب که در سرويس های تلفنی نیز قابل استفاده است.

 


تقویم شمسی ۱۳۹۳ برای اندرویدی‌ها + دانلود

  تا قبل از آغاز سال 93، با اجرای این برنامه با روز شمار سال نو مواجه می‌شوید که با لمس آن می‌توانید وارد برنامه شوید. پس از ورود به سال 93، برنامه به صورت خودکار برنامه شما را به ماه و روز جاری هدایت می کند. همچنین می‌توانید با فلش‌های بالای صفحه در بین ماه های سال (1393) پیمایش کنید. همچنین با کمک علامت تنظیم گوشه صفحه، می‌توانید به ماه مورد نظر سریعتر دسترسی داشته باشید. گفتنی است که این تقویم مختص سال 1393 شمسی می‌باشد.

 


 
ویژه اندرویدی‌ها؛

انتقال فایل‌ها با استفاده از wifi و nfc + دانلود نرم افزار

با پیشرفت فناوری راه های مختلفی برای انتقال فایل ها به وجود آمده است که امروزه مرسوم ترین آن ها استفاده از بستر wifi و nfc است. برای استفاده از بسترهای معرفی شده نیاز به نصب یک نرم افزار جانبی است که می توانید با نصب این نرم افزار SuperBeam | WiFi Direct Share به انتقال فایل به روش های ذکر شده بپردازید. در ضمن سرعت انتقال در این بسترها فوق العاده بالا است و می توان گفت چندین برابر بلوتوث سرعت دارند.

 


برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی؛

طراحی سه بعدی با اتوکد + دانلود

AutoCAD 360 یک نرم افزار بسیار کاربردی برای معماران، مهندسان و یا دانشجویان عمران است. اتوکد نرم افزاری است که برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی به کار می رود.


 


 
برای اندروید؛

افزایش کیفیت دوربین تلفن همراه + دانلود نرم افزار

Snap Camera HDR یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای افزایش کیفیت دوربین گوشی هوشمند در حالت های عکس برداری و تصویر برداری است. برنامه با استفاده از الگوریتم های خود به شما کمک می کند تا از نهایت قدرت دوربین گوشی خود استفاده کنید و تمامی باگ های موجود نرم افزاری مرتبط با دوربین را از بین می برد. برنامه علاوه بر افزایش کیفیت تصویر برداری ابزارهای مختلفی را برای خلق تصاویر هنری و متنوع در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: وجود حالت تشخیص چهره، حالت های پارانوما متنوع، سرعت بالا در عکاسی به صورت پشت سر هم، فوکوس برای فیلم برداری و ... .

 


 

نرم افزاري ويژه براي فوتبال دوستان + دانلود

این برنامه بیش از 100 لیگ و جام معتبر دنیا از جمله بوندس لیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ، لالیگا، جام باشگاه های اروپا، جام جهانی و… را به همراه گزارش زنده از بازی، نتایج آن، زمان بازی ها، ترکیب تیم ها و بسیاری از موارد دیگر را برای شما نمایش می دهد.
 

 


 
آخرين نسخه نرم افزار Event Log Explorer ؛

تجزیه و تحلیل وقایع ثبت شده در ويندوز + دانلود

0 Event Log Explorer 4.3 beta 1 نرم افزاری کاربردی برای مدیریت و نظارت بر سیستم است که رویدادهای سیستم را بطور کامل نمایش و ذخیره می کند.

 

 


برای رایانه؛

تبدیل تصاویر به نقاشی + دانلود نرم افزار

FotoSketcher یک نرم افزار ویژه برای کسانی است که علاقه به خلق تصاویر هنری و نقاشی دارند. شما با استفاده از نرم افزار معرفی شده می توانید به آسانی و تنها با چند کلیک تصاویر مورد نظر خود را به عکس هایی در سبک نقاشی تبدیل کنید. برنامه ابزارهای مختلفی برای طبیعی جلوه دادن تصاویر نقاشی در اختیار شما قرار می دهد که برخی از آن ها عبارت اند از: قاب های اختصاصی، مد های مختلف، مکان سفارشی سازی رنگ و ... .

 


Momento برای iOS و ویندوزفون؛

چاپ خاطرات شما در یک مجله خصوصی + دانلود

Momento به شما کمک می کند تا فعالیت های روزانه، افکار، ایده ها و عکس های خود را ثبت کنید. از ثبت این لحظه ها Momento  برای شما یک مجله جذاب می سازد.


 


 
Google Translate؛

دیکشنری آنلاین در گوشی اندرویدی شما + دانلود

Google Translate یک دیکشنری کم حجم و قدرتمند برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است. این برنامه قابلیت ترجمه کلمات و جملات را به 64 زبان مختلف از جمله زبان فارسی را دارد. همچنین شما می توانید به جای تایپ کلمه مود نظر آن را بگویید تا برنامه معنی آن کلمه را برای شما ترجمه و یا تلفظ کند که قادر به تشخیص 17 زبان گفتاری و ترجمه شنیداری آن به 40 زبان را داراست. اگر روزانه با سایت‌های خارجی زبان زیادی سر و کار دارید این برنامه برای شما 100 درصد مفید خواهد بود چرا که برنامه قابلیت ترجمه آن به زبان فارسی را نیز دارد.


 


 



گردآوری از: سالار واعظی






 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409