شخصیت شناسی جالب از روی رنگ ماه تولد
مشاوره،اجراء و نظارت -----ISSR,SSQR,ISO9001,IATF16949
شخصیت شناسی جالب از روی رنگ ماه تولد
تاریخ : شنبه 17 اسفند 1392
نویسنده : RmZiRn

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/1f82d411884110251.jpg

 

متولدین فروردین : قرمز
رنگ قرمز باعث شده تا متولدین فروردین بیشتر عصبانی شوند، ولی به محض آن که آتش خشم آنها خاموش شود، به سرعت تبدیل به آدمهایی شاد و بانشاط میشوند. متولدین فروردین افرادی بلند پرواز، مصمم و با اراده هستند و از توجه بیش از حد به احساسات خوششان نمیآید. هیچ کس نمی تواند مانند متولیدن فروردین قاطع و خشن باشد، ولی از طرفی، کمتر کسی معصومیت و عاطفه آن ها را دارد. آن ها هرگز تحمل شکست را ندارند و دربارهی نتیجهی نهایی هر چیزی، از عشق گرفته تا مسابقه فوتبال، بسیار خوش بین هستند. آن ها از رقابت خوششان میآید و خیلی ماهرانه با افکار و نظرات خود، دیگران را به مبارزه میطلبند. مخالفت دیگران، موانع و مشکلات برای آن ها سرگرم کننده و نشاط آور است و از آن لذت میبرند و هیچ گاه منتظر موفقیت نمیشینند، بلکه با شتاب به سوی آن میدوند و به همین دلیل کمتر به دیگران وابسته اند.


متولدین اردیبهشت : صورتی
متولدین اردیبهشت به ندرت نگران میشوند. هنگامی که کارها مطابق خواست آن ها انجام نمیشود، اخم میکنند، اما عصبانی نمیشوند.خویشتن داری و صبر از صفات ذتی آنهاست و به خاطر همین خصوصیات، کارهای خود را خیلی راحت انجام میدهند و هیچ چیز نمیتواند مانع رسیدن آن ها به هدفشان شود. متولدین اردیبهشت نسبت به خانواده و دوستان خود بسیار وفادار و صادق هستند. هم چنین در شجاعت و دلاوری رتبهی اول را دارند، زیرا هیچ کس مثل آن ها نمی تواند این همه از خود مقاومت نشان دهد. متولدین اردیبهشت ممکن است لجوج و سمج به نظر بیایند، ولی بردباری و صبر این افراد مثال زدنی است.

 
متولدین خرداد : نقرهای
رنگ نقرهای متولدین خرداد را به افرادی دلسوز، مهربان، خون گرم، صادق و دلپذیر تبدیل کرده است. این افراد از کارهای یکنواخت و تکراری بدشان میآید؛ کارهای روزمره باعث میشود که فکر کنند هم چون پرندهای در قفس اسیر شدهاند. هم چنین آن ها ذاتا بی قرارند و همواره به دنبال هیجان و تغییر و تنوع در زندگی خود هستند. این افراد اگر در جایی ثابت بمانند، افسرده میشوند. این افراد با مهارتهای ذاتی خویش، چنان ذهن مخاطب را درگیر مسائل مختلف میکنند که فرد متوجه تغییر مسیر ذهنش نمیشود.

 
متولدین تیر : خاکستری
تیرگی رنگ درونی متولدین تیر باعث میشود که گاهی اوقات بد اخلاق شوند. برخی مواقع اگر کسی از آن ها ساعت بپرسد، با اخم جواب میدهند و در مقابل درخواست دیگران با عصبانیت رفتار میکنند. باید توجه داشته باشید که این حالت آن ها موقتی و رودگذ است و فورا به همان آدم دل نشین همیشگی تبدیل میشوند. متولدین تیر تخیلی قوی دارند و میتوانند آن را به خوبی تحت کنترل درآورند. این افراد فورا متوجه حالات درونی خود و دیگران میشون و این حالات را در حافظه قوی خود ثبت میکنند.

 
متولدین مرداد : طلایی
رنگ درونی متولدین مرداد، غروری شاهانه به آنها داده است به طوری که همیشه میتوانند میزبان با شکوهی باشند. آن ها به سختی میتوانند حس برتری جویی خود بر دیگران را کنترل کنند و همواره رفتاری فخر فروشانه دارند. این افراد انرژی خود را بیهوده تلف نمیکنند و به راحتی میتوانند وظایف و اعمال خود را سامان دهند. وقتی که دست از خودنمایی میکشند، دستوراتی صادر میکنند که بسیار موثر است.

 
متولدین شهریور : نارنجی
نخستین موضوعی که در مورد متولدین شهریور جلب توحه میکند، این است که آنها طوری رفتار میکنند که انگار مسئله مهمی در ذهن خود دارند و در تلاشاند که آن را حل کنند. گاهی اوقات احساس مبهمی به آن ها دست میدهد که انگار از چیزی نگران هستند. این احتمال واقعا وجود دارد، زیرا نگرانی برای آنها کاملا طبیعی است. این افراد همیشه با لبخند خود، مشکلات بزرگ را مخفی میکنند. متولدین شهریور، انسانهایی کمال گرا هستند که می خواهند به بالاترین نقطهی پیشرفت برسند و برای رسیدن به اهداف و برنامههایشان بیشتر از شرکت در مهمانیها و محافل اجتماعی اهمیت میدهند.

 
متولدین مهر : آبی
متولدین مهر ذاتا هنرمند هستند و از نور و موسیقی ملایم به شدت لذت میبرند. آرامش و هماهنگی در امور بر سلامتی متولد مهر تاثیری معجزهآسایی دارد. افراد وقتی بیمار میشوند باید به محیطی عاطفی بروند و کتاب های جذاب بخوانند تا زودتر درمان شوند زیرا این رفتارها اثر فوقالعادهای بر سرعت بهبودی آنها میگذارد. متولدین مهر هنگام گفتو گو با دیگران، ابتدا تا جایی که میتوانند حرف میزنند سپس مشتاقانه به حرفهای طرف مقابل گوش میدهند. آنها در دعواهای دیگران همیشه نقش صلح دهنده را بر عهده دارند و اوضاع را به خوبی آرام کرده و صلح و صفا برقرار مینمایند.
 

متولدین آبان : سفید
اگر از یک متولد آبان بپرسید که آیا میتواند به شما کمک کند، او به راحتی پاسخ میدهد: بله یا خیر. بنابراین اگر آد حساس و رودرنجی هستید، از او در هیچ موردی نظر خواهی نکنید، زیرا او هر حقیقتی را رک و راست میگوید. متولد آبان اصلا اهل تملقگویی و چاپلوسی نیست، یعنی شخصیت خود را بالاتر از آن میداند که دست به چنین کاری بزند. بنابراین اگر در مواردی از شما تعریف کرد، یقین داشته باشید که از صمیم قلب بیان کرده است : بنابراین ارزش آن تعریف را بدانید.
 

متولدین آذر : بنفش
متولدین آذر اغلب اوقات شاد و خون گرم هستند ، ولی اگر صمیمیت آن ها سوء استفاده شود ، عصبانی میشوند. اعتراض علیه قوانین و مقررات دست و پا گیر در میان متولدین آذر بسیار شایع است. آنها هرگز از دعوا و درگیری فرار نمیکنند و از کسی کمک نمیخواهند.متولدین آذر هرگز تحمل ندارند که کسی آنها را به دروغگویی متهم کند. یک اتهام غیر منصفانه و بی مورد ممکن است آنها را به شدت عصبانی کند. این افراد ابتدا دست به عمل میزنند و بعد به نتایج کارشان فکر میکنند.
 

متولدین دی : قهوهای
متولد دی فردی عملگرا است. او نیازی به خودنمایی ندارد و ترجیح میدهد که دیگران در صحنه حضور داشته باشند و او به عنوان فردی حامی و مقتدر، در پشت صحنه از آنها حمایت کند. متولد دی، بلند پروازی و جاهطلبی بسیار زیادی دارد و گاهی نمیتواند آن را مخفی کند.به یاد داشته باشید که متولد دی همیشه طوری رفتار میکند که فکر میکنید مانند پَر، نرم و بیآزار است اما در حقیقت ماند میخ محکم و کوبنده است.
 

متولدین بهمن :زرد
متولدین بهمن ترکیبی از خونسردی، عملگرایی و بی ثباتی هستند.آنها به راحتی با دیگران همدلی میکنند و فقط با چند کلمه صحبت، میتوانند اضطراب آنها را کم کنند و به آنها آرامش بدهند که این به خاطر اعصاب قوی و پر توان آنهاست. متولدین بهمن معمولا افرادی گوشهگیر و تنها هستند و با این که دوستان زیادی در اطراف خود دارند، ولی دوست صمیمی و نزدیک چندانی ندارند.


متولدین اسفند : سبز
متولدین اسفند تحت تاثیر فطرت بخشندهی رنگ سبز، به دور از هر نوع حرص و طمع هستند. شخصیت دلپذیر، جذاب و در عین حال تنبل متولدین اسفند دیگران را تحت تاثیر قرار میدهد. این افراد نسبت به قوانین و مقرات محدود کننده، بی اعتنا هستند و به توهینها، تهمتها و نظرات مخالف دیگران توجه نمیکنند. آنها دوست دارند که بتوانند در هر زمانی، آزادانه خیال پردازی کنند و طبق علایق و نیازهای خود زندگی کنند. متولدین اسفند به ندرت عکس العمل شدیدی از خود نشان میدهند. البته فکر نکنید که آنها افراد بی خیالی هستند، زیرا زمانی که احساساتشان جریحهدار شود، با زیرکی خاص خود نیش و کنایه میزنند و طرف مقابل را مسخره میکنند!
 
 
تهیه و تنظيم از  ناهيد مدير دل آريا


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست

آخرین مطالب

/
بسم الله الرحمن الرحیم، وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ ♥♥♥♥♥ اللّهـُمَّ صَـلِّ عَلے مُحَـمَّد ﷺ وَ آلِـ مُحَـمَّد ﷺ وَ عَجِّـلْ فـَرَجَـهُم ♥♥♥♥♥ به نام خدایی که ماهی کوچک قرمز را محتاج دریای بی کران آبی کرد... ♥♥♥♥♥ رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا (80/اسراء) پروردگارا ! مرا در هر کاری به درستی وارد کن و به درستی خارج ساز واز جانب خود برایم حجتی یاری بخش پدید آور ! ♥♥♥♥♥ اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً و َناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً ♥♥♥♥♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَ لاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَ الأَرْضَ وَ لاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَ هُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ *(۲۵۵)* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ *(۲۵۶)* اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ *(۲۵۷)*..... صدق الله العّلی العّظیم ♥♥♥♥♥ اللَّهُمَّ صَلِّ علی ، علی بْنِ موسي الرِّضَا مرتضي الامام التَّقِيَّ النَّقِيَّ وَ حُجَّتِكَ علی مِنْ فَوْقِ الارض وَ مَنْ تَحْتِ الثري الصِّدِّيقُ الشَّهِيدُ صلاه كَثِيرُهُ تامه زاكيه متواصله متواتره مترادفه كَأَفْضَلِ ماصليت عَلَيَّ أَحَدُ مِنْ اوليائک... پرودگارا، ‌ بر علي بن موسي الرضاي برگزيده ،‌ درود و رحمت فرست . آن پيشواي پارسا و منزه و حجت تو بر هر كه روي زمين و زير خاك است. بر آن صديق شهيد درود و رحمت فراوان فرست، ‌درودي كامل و بالنده و از پي هم و پياپي و پي در پي، ‌همچون برترين و درود و رحمتي كه بر هريك از اوليائت فرستادي. ♥♥♥♥♥ خیالت راحت ! من همان منم ؛ هنوز هم در این شب های بی خواب و بی خاطره، میان این کوچه های تاریک پرسه می زنم اما به هیچ ستاره ی دیگری سلام نخواهم کرد.. ♥♥♥♥♥ سکوتم را نکن باور..... من آن آرامش سنگین پیش از مرگ توفانم..... من آن خرمن ..... من آن انبار باروتم...... که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر.... ♥♥♥♥♥ 09141050409